Äntligen.

Nu har jag äntligen lyckats gå ur teliaabbonemanget som jag gick med i för ett par dagar sedan, jag förstår inte hur jag kunde gå på det. Försäljare måste vara utbildade att ljuga! 49 kr/månaden? Bullshit säger jag, för det första var det en startavgift på 250 kr sedan var det en massa småkostader som gjorde att summan slutade på någonstans kring 60 kr/månaden. Ok, det är inte mycket men det är tillräckligt. Då nöjer jag mig med min gamla kontantkort på halebop som jag haft sedan jag skaffade telefon, och mitt gamla nummer. Har aldrig bytt nummer förut, så varför göra det nu?
Jag lyckas inte byta design föresten! Jag försöker byta till "retro blue" men det går inte! Vad gör jag för fel?
Nu ska jag iallafall försöka mig på ett pepparkakshus, få se hur det går!
Hane,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0