Mys med goobrud´n!

Maria och Mattias var över en sväng igår, myspys. Fick två par örhängen, en badkarskudde och ett badskum av Maria i julklapp. Hon är för gullig den där bruden! De kom i Marias gam´volvo, kom inte upp på gården så de fick parkera nere vid postlådorna, haha. Men vägen här är isbana så det är inte så konstigt. Sedan kidnappade de med mig hem till Maria i Rödå, så vi har bara tagit det lungt. Ute och kört audi, färgat Marias hår och Klippt Mattias. Plus att vi gjorde skräpmat där mitt i natten, friterade pommes och Marias gräddsås, mmmmmm! Helt onyttiga var vi föresten inte, vi hade hackat upp lite gurka och tomat också, värt lite beröm? Klockan sex imorse somnade vi, ok jag hade sovit en halvtimme på soffan medans frisören var på g också. Klev upp elva, så nu tänkte jag faktiskt säga god natt!
Ses,

Kommentarer
Postat av: Kexé

Haha, du är duktig bruden som skriver blogg. jag har inte ens kommit igång och börja skriva än :(

Tyckte att detta inlägg var det bästa och sötaste .. du är bäst bruden <3 Pussas

2009-01-11 @ 01:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0