Bruce Springsteen.

Nu sitter jag här och bloggar klockan 02:30 på natten på en måndagkväll!! Fråga mig inte varför, mest troligt kan jag inte svara på det. Förstår inte att jag orkar vara vaken än, eftersom att jag klev upp 06:30 idag (eller igår) och det betyder att jag varit vaken i 18 timmar! Dessutom har jag gått skola från 08:20 till 19:00!! Helt galet, men sant.

Är så peppad på Bruce Springsteen i sommar! Hoppas, hoppas, hoooppas att vi hinner i tid innan biljetterna är slut! Finns en liten risk att vi inte hinner eftersom att Simon är så optimistisk. Det ska dock jag ändra på, för Bruce Springsteen kan jag verkligen inte missa. The king of the kings!


Kommentarer
Postat av: caroline

godmorgon .. allt bra med dig denna tisdag?

2009-04-07 @ 10:29:46
URL: http://carrostenius.blogg.se/
Postat av: emelie

Tack så mycket! :D :D

2009-04-07 @ 13:32:25
URL: http://eeemeliiie.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0