Det börjar närma sig.

Snart blire storkalas, då Simon fyller 20 år den 8 maj. Idag var jag och köpte presenter till honom, en som fortfarande är hemlig. Den får ni veta sedan, men kan avslöja att jag köpte små korgar för att förvara prylar i på hans databord eftersom att det alltid är så stökigt där. Dem har jag redan ställt upp, det blir som en överaskning ikväll då han kommer hem. Dock tyckte jag att jag inte behövde ge dem till honom då han fyller år. Jag menar; Hur kul är det att få förvaringkorgar då man fyller år, då man är female lixom?

Längtar så grymt mycket att få göra tårta nu. Har fått mina grejer från tartdekor.se också, som sugarpaste, modeleringsmassa och massor med färger. Bilder på tårtan eller tårtorna kommer också upp på bloggen om lite mer än en vecka så håll utskik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0