Trött Linnéa.

Usch, idag måste jag få klaga lite, är så himla trött! Hade hellst av allt bara sovit bort hela dagen känns det som, men jag slet mig upp ifrån sängen iallafall och pallrade mig iväg till skolan. Det är ju trots allt bageri på onsdagar, vilket inte är så jobbigt. Det hade varit värre med vanliga lektioner, då hade jag garanterat somnat med en gång. Idag blev det påskbakelser och lite sådant, jag tycker inte alls att bakelsen var god. Nej, minus för den. Annars har det varit en rätt lugn och trevlig dag, ätit smörgåstårta till lunch, riktigt gott!
Nu väntar jag bara på att Maria och Mattias ska komma, jag och Maria ska göra klart företagsarbetet ikväll då det är redovisning imorgon. Jag är redan nervös, jag hatar att redovisa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0