Snart är det badsäsong.

Jag vill och SKA gå ned i vikt! Och det är nu, det är ju sommar snart. Vilken panik jag fick nu. Måste träna, men förstår inte varför det ska vara så svårt att komma igång? Någon som har något bra tips att komma med? Desstom måste ju kosten gå hand i hand med träningen, kosten har jag inget problem med förutom, (läs förutom) allt småätande. Varför ska kvällsfikat vara så gott? Och den där godisen eller kakan mitt på dagen? Men jag tror ändå inte på att man ska sätta upp strikta regler för hur man ska äta, då vill man hela tiden äta den där goda som man absolut inte får. Visst kan man tänka nyttigt och utesluta en del grejer eller kanske överväga om man hellre ska äta hemma än att äta den där burgaren på Max.
Nej, nu ska minst 10 kg bort, wisch me luck!

HÄR ÄR MITT MÅL, ÖNSKA MIG LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: Mariiiaaa

Snygga underkläder :D

Och dessutom innehåller dom "nånting" blått :P

2009-04-25 @ 17:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0