Vilken dag!

Körlektionen gick inte så bra. Det hade kanske gått bättre ifall inte körläraren gjorde så gott som allt åt mig. Han gasade, bromsade, tog tag i ratten.. och det var inte bara nån gång sådär, utan HELA tiden! Han kan väll säga att jag ska köra mer till höger eller att jag ska gasa mer? Eller? Det kan inte vara så svårt. Kände mig totalt värdelös efter iallfall, även fast jag klarade både fickparkera, vanlig parkering med nosen in och att backa in galant. Gjorde båda kanske 2 gånger vardera, sedan var det godkänt. Gjorde även saxvändning och vändning i korsning. Nu vet jag iallafall att jag inte ska boka fler lektioner med honom, jag gör hellre saker själv för att lära mig och ser hellst inte att andra gör det åt mig!

Efter körlektionen satt jag iallfall en stund och pluggade vid körskolans datorer, var hemma vid 16:00. Var både sur och väldigt trött då jag kom hem så någon middag orkade jag inte med, det blev frukt och kex med blåmögelost! Vilken bra middag, precis efter tallriksmodellen! (?) Efter det somnade jag en stund på soffan, kanske sov i 2 timmar!!

Nej, nu är jag peppad på att möta morgondagen. Skola och Maaaaaria!
Hare bra,

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack så mycket! =) vad glad jag blev!

Lycka till med körningen, hoppas det går bra!

2009-04-20 @ 21:25:25
URL: http://blueragdoll.blogg.se/
Postat av: Anonym

äsch skit i den där körläraren!

Du är inte värdelös, det är han som

är dålig på att lära ut.

Du får istället ta nya tag och kämpa mot körkortet.

lycka till gumman :] <3

2009-04-21 @ 20:16:24
URL: http://louisedypvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0