Min, min, miiiin!!

Då är man ägare till en ny telefon, är riktigt nöjd än så länge. Allt annat vore konstigt eftersom att jag bara haft den i ungefär två timmar. Väntar på att Simon ska komma hem så att jag kan sätta in simkortet och börja kolla runt och kanske stoppa in lite music och bilder (Min gamla telefon och därför också simkort ligger i bilen).. Kom hem nuuuuuu älskling! Aldrig saknat dig mer än nu, höhö! Nu var jag inte seriös kära vänner..
Betalade iallafall 2799 kr för den på elgiganten, kanske dumt av mig? Eftersom den går att beställa någon hundring billigare på internet, jag menar; en hundring är ju faktiskt alltid en hundring. Nej, nu ska jag inte fundera så mycket mer.. Är nöjd med telefonen och det är huvudsaken. Punkt.

Samsung S5600
www.gsmarena.com/samsungs5600





Kommentarer
Postat av: Lizette

Sv: Haha, jaa men man orkar ju bara inte göra jobbiga saker :P Men igår städade jag faktiskt :)

Jättesnygg mobil förresten! Funderar på att köpa en ny...

2009-08-20 @ 08:08:35
URL: http://lizette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0