Skor och en trött jag.

Är så trött att jag snart svimmar, men går jag och lägger mig nu så kommer jag att vakna sent inatt och vara jättepigg, kanske inte så great!?
Idag var första dagen med dator, spännande! Kändes lite smått ovant att anteckna med den, men det kommer jag nog vänja mig vid. Efter skolan tog jag och Maria en sväng ned på stan, jag hittade såklart två par riktigt snygga stövlar (köpte inte någon av dem otroligt nog). Ett av paren var ljusbruna, alltså riktigt ljusa. Beige skulle nog förklara färgen bättre. Jag blev riktigt kär i själva färgen.. Jag har ju alltid hållit mig till svarta skor, men nu ska jag banne mig köpa ett par ljusa. Påminn mig om inte annat!


Själva färgen såg ut ungefär så här fast mörkare, snyggt va? (:
Bara jag som var sen med att upptäcka att det faktiskt är riktigt snyggt?

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker stövlarna var otroligt väldigt mycke mörkare än dom där skorna :O

2009-08-26 @ 21:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0