Tatuera igen?

Jag är så sugen på att tatuera mig igen! Skulle egentligen gått in på studion och kollat lite prisförlag, så jag vet hur mycket peninga man ska behöva bränna. Några tusenlappar blir det alltid, frågan är ju om hela lönen ryker? Är grymt sugen på göra en karp. Skulle vilja ha den på ryggen, på halva ryggen från nacken till en bit under midjan. Nu vill jag inte att den ska se ut precis som den på bilden, men bara för er idioter som inte vet vad en karp är. Varsågod, här har ni en bild. :) Karpen ska själklart inte vara blå, den ska vara röd/gul/orange (riktigt skarpa färger) medans vattnet ska vara ungefär detsamma som karpen är på denna bild! Jag vill att den ska vara väldigt femenin och ha många vackra blommor, ungefär som på bilden kanske. Vill dock inte att de ska variera så mycket i storlek som på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0