Bara kort.

Nu orkar jag inte skriva något längre inlägg, hade just skrivit klart ett men det försvann då jag förhandsgranskade, det är så typiskt. Sitter iallfall och väntar på att svenskan ska börja, finns inte så mycket att göra då alla andra verkar ha lektion utom jag. Har trafikantutbildning men vi har såkallat "fritt arbete" då vi ska skriva lite egna frågesällningar, det gör jag hemma ikväll. Jag har varit så duktig på att skjuta upp saker i sista sekund, så varför inte fortsätta? Och Maria går inte att få tag på, slagit av telefonen. Dessutom kan jag inte numret till Mattias eftersom jag är så dum som aldrig sparat det, och såklart på det så vet jag inte vad han heter i efternamn, hur ska jag då kunna söka upp honom på hitta.se? Nej, det går inte.

går hade vi prov på att baka bullar, ja vi har ganska skön skola faktiskt. Dock gick det förbannat dåligt, förstår inte hur vi kunde faila så mycket. "Det är väll ingenting man skulle lägga ut i en disk på ett café, man skulle rensa bort en hel del". Jahaja, ett G i betyg och det var väll inte precis vad jag hade tänkt mig.
Simma sen då, skönt!
Ses,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0