Första tatueringen.

Nu är den gjord, min första tatueringen. Mina första TVÅ tatueringar. Det blev två stycken blå/gröna svalor på vaderna, båda ser precis likadana ut, de är bara spegelvända. Är hur nöjd som hellst, känns som att det inte hade kunde bli bättre! Kommer nog att lägga upp bilder sedan då den läkt och man ser hur den kommer att se ut. (= Gjorde det ont då? Ja, det gjorde det. Jag kan inte säga att det inte gör ont, då skulle jag ljuga. Sedan kan det ju såklart göra mer eller mindre ont. Om jag skulle lägga det på en skala så skulle jag säga att det gjorde i snitt 5/10 ont. Sedan var det varierat under hela tiden, ibland kunde det göra jätteont och ibland kändes det knappt. Hade svårt att slappna av också, var så nervös i början och det kan ju kanske ha lite med det att göra också. Det gör mindre ont då man slappnar av. Men resultatet blev ju som sagt bra, riktigt bra!! Kan med handen på hjärtat tipsa om Red Dragon Tattoo i Umeå, de är riktigt duktiga! Värt att åka en bit för också om man inte bor i Umeå tycker jag. Jag menar bara det att tatueringen ska sitta hela livet, så gör den hos någon som är bra från början!! Eller är det bara jag som tycker det?

Nu väntar jag bara på att Maria och Mattias ska kommer och hämtar mig, Simon är ute på krogen ikväll med pojkarna så jag kände mig så ensam här hemma. Imorgon ska vi baka hela dagen jag och Maria; bullar, kakor, tårtor och hela fadderullan. Mattias fyller år på söndag soo thats the reason! Ikväll hoppas jag att det bara blir myspys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0