Tänkte bara åka ett varv till!

Idag har varit en slö dag, jag har känt mig trött hela dagen. Jag var dock riktigt duktig och pallade mig iväg och åkte tidiga bussen imorse, trots att jag kände mig som en zombie. De här med bussar är lite kul, jag är så van att man kan somna på bussen, har ju alltid åkt buss iallfall en timme enkel resa varje dag. Jag somnar alltid på väg hem, och jag är alltid lika nära på att missa hållplatsen. Det går lite fortare att åka lokalbuss må jag säga, men det är ju skönt att veta att den bussen går runt, runt, runt så om man missar att kliva av är det bara att åka ett varv. Det skulle ta en tid av dagen, men det skulle vara rätt skönt.

Kom på idag att nu ska jag ta tag i mitt läsande igen! Förut läste jag alltid böcker, då jag var liten. Men nu har jag inte haft tid, men nej jag ska TA mig tid! Det är det värt, många böcker är mycket bättre än filmen. Ska börja med att läsa ut boken jag läser på SvenskaB, så jag kan skynda mig att komma igång med Stieg Larssons första bok; Män som hatar kvinnor. Innan den kommer på bio!

Imorgon har jag prov, borde plugga.
Vi hörs kära vänner,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0