Yes man.

Förlåt att jag är så förbannat dålig på att komma ihåg att skriva här, förlåt mig själv kanske jag ska säga. Nåja, hela veckan har gått väldigt fort. Det är redan Torsdag och jag har inte hunnit göra något vettigt eller nödvändigt alls. Skolan har också varit si sådär, inte varit där så mycket måste jag erskänna. Vad lat jag blivit, men det har varit så mycket lektioner som blivit borttagna denna vecka. Hade en lektion i måndags och två idag tex. så det kan ju förklara saken lite iallafall. Saken blir inte bättre av att jag varit trött nästan hela veckan! Nej nu ska jag sluta klaga, men mina fötter gör ont också förresten. (=

Var och kollade på Yes man i tisdags, en riktigt kul fim. Så bra var den egentligen inte om man tänker efter, lite tjatig men som sagt riktigt, riktigt rolig. Framkallade många skratt, och det är väll ett stort plus det med. Fick gratis biobiljetter av syrran som inte hade hunnit in till stan innan onsdag, då biljetterna gick ut. Fick även 100 pix av mama att köpa göda för; en stor popcorn, en bilpåse och två drickor till mig och Simon. Jag förstår inte varför man köper en stor popcorn varenda gång och äter inte ens upp hälften, men det är ju såå gott.  Simon förvarnar mig alltid innan att vi inte kommer äta upp det, men jag är så envis så det blir så ändå.

På Lördag blir det utflyttningfest hos Maria, det blir nice. Men den snorungen har ju tagit hål i tungan och ska vara nykter. Men inte jag, tralalalala. ^^
Men ni får hane tills vidare, bye

Kommentarer
Postat av: Kexé

Hihi, på lördag gäller det ;D ..

hihi, men det är ju snyggt med hål i tungan jue ;]

2009-01-29 @ 21:37:36
URL: http://kexe.blogg.se/
Postat av: Kexé

Hihi, på lördag gäller det ;D ..

hihi, men det är ju snyggt med hål i tungan jue ;]

2009-01-29 @ 21:38:15
URL: http://kexe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0