Helgen.

Jag har pluggat som en galning nu! Inte haft en sekund över, typ. (måste ju skylla på något iallfall, eller hur!?) Har också jobbat mina första tre dagar för i sommar på cafét, och pust* vilka panikartade dagar!! Jobbade min första dag på midsommardagen + att konstutställningen slog upp sina portar precis samma dag och jisses vad folk det blev. Inte var det mycket mindre på söndagen heller. Måndagen blev dock en lugn dag då jag kunde varva ner och ge mig på datorn där man bokar in campinggäster/stuggäster så nu kan jag den igen också. Man kommer ihåg så mycket mer än vad man tror. Innan man kommer till kritan känns det som en omöjlighet; "Vadå!? Ska jag? Men jag kommer inte ihåg hur man gjorde!" Men så är det ju inte, man kommer ihåg, egentligen. Man har bara lagt det åt sidan där i hjärnkontoret..

Nu ska jag ta och läsa lite innan jag lägger mig och sussar.
Lovar att höra av mig imorgon, då får ni även se min nya rosa klänning.
Bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0