Skolavslutning.

Igår hade vi våran avslutning. Såklart så försov jag mig så jag missade hela dagen, suck. Kvällen blev trots allt lyckad, jag orkade ju vara uppe längre iallfall! Vi hade (om man kan kalla det) förfest hemma hos mig på Umedalen, jag och Maria. Sedan kom även Nina och hennes pojkvän med vänner över. Riktigt trevligt faktiskt, trots att det försvann em hundring hemmifrån!!? Man kan tydligen inte lita på tredje handen, jag blir så less på sådana människor. Jag vill gärna tro att alla människor är ärliga, men jag får nog ge upp den teorin.
Iallafall, vid tiotiden åkte vi ut på stan och träffade Louise. Vi tre girls hängde ihop hela kvällen. Tack för en underbart trevlig kväll bruuudar. Och grattis Louise till studenten OCH 19-årsdagen!
Vid fyra tiden var vi klar för sängen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0