Skooooter och matlagning.

I helgen har det varit hur fint väder som helst, solen har stått på topp och det har varit plusgrader! Riktigt mysigt, därför har vi; jag och Simon varit ute och kört skoter. Dock så körde vi vilse på Lördagen, Simon tyckte vi skulle vända hela tiden men nej nej, det var jag för envis för! Så till slut hamnade vi i Rödålund, som ligger ungefär 2 mil bilväg hemifrån. Då gick jag med på att vända, eftersom vi inte hittade någon annan led att köra hem. På söndagen gick det dock gallant, då hamnade vi där jag tänkt ända från början, i Tvärålund! :) Men det är alltid lika kul att köra skoter!!

Idag, måndag så har jag varit i skolan från klockan 8.20 i morse till 19.00. Jag har som sagt kvällskurs på måndagar, därför slutar jag rätt sent. Matlagning för vardag och fest, idag blev det köttfärsbiffar i gräddsås och potatis. Till efterätt blev det bullar, kanelbullar. Vem fan äter bullar till efterätt? Inte då jag iallfall, det är något man bjuder på till fika tycker jag. Biffarna blev riktigt goda, kryddstarka, precis som det ska vara!

Nu sitter vi och tittar på familjen annorlunda på kanal 4. Maria, jag och Simon sitter här framför tv:n och myser. Hoppas också på att Simon ska orka skjutsa oss till Ica Kvantum så jag kan hämta ut mitt paket, min lampa har kommit, Jiipie!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är taekwondo :)

2009-03-24 @ 01:30:20
URL: http://atletico.blogg.se/
Postat av: Malin Svensson

BARA ETT TIPS



Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort i brevlådan som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem sålänge sidan knappt har några medlemmar. Det gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort, jag har snart ett presentkort på H&M och jag blev medlem igår. :) här : http://www.freestreet.se/?r=147

2009-03-24 @ 14:27:34
URL: http://Http://MalinSvenssoon.blogg.se
Postat av: kakan

jaa visst var dom snygga? :D

fin blogg förresten :)

2009-03-24 @ 18:54:47
URL: http://kaakaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0