Sömntuta upp i dagen.

Jag har lyckats vända mitt dygn totalt. Förstår inte ens hur, det har ändå inte gått mer än en helg. Visst, över sommaren är det fullt förståeligt att man sover bort hela dagarna men över en helg!!? Jag blir inte trött förens klockan närmar sig 3.00 och när klockan blir så mycket ligger jag bara och vrider och vänder på mig för att jag känner stressen; nu är det bara 3 timmar kvar innan jag ska upp, somna, somna, soooomna!! Hade därför tänkt att idag då vi ändå har temadag (~Ledig) ska jag kliva upp tidigt ändå, så att jag blir trött ikväll och orkar upp imorgon, men det gick inte alls som jag hade tänkt. Jag vaknade i och för sig, men sängen var såå jäkla skön idag! Därför klev jag ändå inte upp förens klockan var ungefär halv elva.



Nåja, annars är det bara fint med mig. Har varit dålig på skriva här de senaste dagarna, det ber jag om ursäkt för. Helgen har varit lugnare än vanligt, Simon jobbade i Lördags och i Söndags åkte vi och hälsade på Simons mamma och pappa och åt god mat. Älgstek med potatisgratäng och brunsås, mmm! Dessutom fick vi med oss hem massor med kött, mest vildsvin vilket jag tycker är riktigt gott.

Kommentarer
Postat av: Maria

Duuuu.. klockan varhal 12 när du klev upp ^^ :P

2009-03-31 @ 13:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0