Körlektion nr. 8.

Körlektionen har gått jättebra, alla momenten är avklarade! Körde med en lärare som heter Peter idag på trafikskolan öst på stan. Han var supertrevlig! Jag tycker att det kan vara bra att få köra med olika lärare, alla kan som se olika saker som man kan behöva träna på. Madelene har tjatat om min placering så nu sitter den!! Idag var både placering och spegeltittande 100 % tyckte Peter! Och landsvägen gick toppen, det tyckte han att vi skulle lämna bakom oss. Känns som att det var min turdag idag.
Att få höra; "Körkortet kommer gå lätt för dig" känns ju inte heller så dåligt! Då fick man lite extra självförtroende kan jag lova.

JIIPPIE!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0