Min helg.

Har haft en riktigt lugn och skön helg. Jisses vilket fint väder vi har haft också, eller hur!? 27 grader varmt i skuggan, jag klagar verkligen inte. Skulle jag klaga skulle det isåfall vara för att jag lyckats bränna mig på kinderna, men vad gör det!? Det tar jag med ett leende på läpparna. Har varit ute med mina harar, och med kaninen såklart.

Tårtbak till morsdag har jag hunnit med också! Bilder har jag redan lagt upp (även om det var dålig kvalité på bilderna). Såklart har jag även gjort god mat till min kära mor. Det blev fylld fläskfilé med färskost, soltorkade tomater och färsk basilika. Till det åt vi potatisgratäng och pepparsås tillsammans med en god sallad med blandannat ruccolasallad och minitomater. Gjorde även en förrätt; Skagen toast. Ett toastat bröd med en räkröra på, såå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0