Ny klänning, igen?

Åh attan, jag som bara skulle in på trafikskolan idag. Såklart hittade jag en superfin klänning som jag bara var tvungen att köpa. Man blir alltid på sådant shoppinghumör då man är med Louise, föstår inte varför? Klänningen är iallfall svart med inslag av vit, kostar 399 kr på Gina Tricot. Det är absolut en finklänning, alltså ingenting att ha till vardagen. Ska se till att få en bild senare, men min kamera har slut med batteri för tillfället så ni får allt vänta ett tag.

Hur gick det på trafikskolan idag då? Superbra måste jag säga. Imorgon får jag veta tider till halkbanan och riskettan. Det känns så himla skönt. Nu verkar det faktiskt inte vara så mycket kvar. Ska väll köra ungefär fyra eller fem lektioner till! :)
Hade bra så länge,

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Hej!

Jag har just börjat skriva såkallade diskussions-inlägg i min blogg och jag har tänkt fortsätta med detta - gällande rätt starka ämnen som dagens ämne-Abort.

Skulle blir jätteglad om du kände för att kika in och lämna ett avtryck av din åsikt om just detta.



Tack på förhand!

Kram

2009-05-20 @ 00:37:21
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0