Valborg.

Då har det varit Valborg också gott folk. Varför ska man fira Valborg egentligen, och varför tända en stor eld? Vad är det som är så kul med en stor eld? Jag kan inte hitta någon andledning till varför man ska stå och titta på en eld förutom att om man gör det i sin hemtrakt så kan man möta någon man känner. För gemenskapen helt enkelt, men allt annat går fet bort. Annars var det rätt mysigt hela kvällen, Liv kom också över. Vilket var riktigt roligt, det måste vi göra oftare bruden! Kanske ska berätta var vi höll hus också; vi var hemma hos Maria och Mattias som alldeles nyss flyttat tillbaka till Sävar. En stor 3:a bor de i nu, lite stökigt och så nu, men det kommer de snart få i ordning. Kvällen slutade iallfall i en stor flopp, men så kan det gå ibland.

Nu ska jag ta mig i arslet och rensa akvariet så gott det går, sedan ska jag åka iväg och köpa rääääääkor som ska äta upp alla alger. Yeey, jag hoppas att det funkar.
Ses,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0