Malå.

Tog en sväng till Malå i helgen, bara för att lixom. Jag och Louise åkte iväg med pappas bil och hälsade på Sofia som flyttat till Malå, av alla ställen!!? Nåja.. Skämt och sido, det var riktigt trevligt. Sofia bjöd på fläskfilé och ungnstekt potatis, sedan åt vi massor med gott på kvällen också. Ibland måste man få unna sig, för gott varé.. ..alltihopa!! Eftersom det var ett tag sedan vi sågs så blev det massor med skitsnack, och sådant bara tjejer kan prata om.. Tänk om ni pojkar visste vad vi pratade om, ni vill nog inte ens veta. Hoho!

Det blev övernattningsparty för vår del, från fredagen till lördagen. Kunde inte prata då jag vaknade. Fortfarande idag måste jag anstränga mig väldigt för att låta någorlunda vettig. Tror inte någon kunde hålla sig från att skratta, och jag måste nog hålla med om att jag lät och låter fortfarande ganska rolig.
När jag lät som värst skulle vi såklart äta på resturang också. Det ska vi inte ens prata om, men jag gjorde så gott jag kunde, det lovar jag. Måste få beklaga mig dock, betalade 150 spänn för mat som inte var värt mer än 23 typ.. Det var ingen höjdare. Tur sällskapet var hundra gånger bättre, tack brudar!


Såg såklart idol också, RÄTT person åkte. Tummen ned för Rabih!!
Äntligen säger jag, färstår inte hur han kunde vara kvar så länge som han var. Äsch, det är nog inte tänkt att man ska förstå allt här i världen.


Kommentarer
Postat av: Louise

tack så mycket själv för resan även om jag troligen är smittad av the flue(?) också.



Btw så förtjänade inte riktigt Rabih att åka ut, Eddie var tusen gånger värre, men det blir nog hans tur nästa gång ;)

2009-11-11 @ 14:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0