Tack för maten!

Klockan är strax över två på natten då jag skriver just denna mening. Strax efter två som sagt och jag har just ätit MIDDAG! Kycklingsallad med tadoorikyckling, grönsaker och parmesaneost. Till det alldeles nybakta stekpannebröd, mmm.. Jättegott var det, men jag tror det blir lite tidigare middag imorgon faktiskt.

Andleningen till att det blev så extremt sen middag var den att jag under större delen av dagen haft migrän? Min fråga är; Kan man ha enstaka fall av migrän eller är det rent ut av en sjukdom man måste leva med? Har haft ont i skallen så jag trodde den skulle sprängas, och varit tvungen springa till toaletten x antal gånger i tron om att jag skulle kräkas (som tur var gjorde jag inte det).
Säklart hade vi inga huvudvärkstabletter hemma heller, och jag kunde inte gärna sätta mig i bilen och köra iväg och köpa det. Det hade nog varit värre än att köra i fyllan.

Så här kände jag mig idag..


Men nu mår jag prima, har dock försökt sova bort huvudvärken hela dagen så nu är jag pigg å glá, kexchoklá!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0