Fredag.

Idag är det Fredag och jag är ledig, så himla skönt! Vet inte vad jag ska göra dock men det är en annan femma, kanske man tvingar med Simon på en shoppingtur? Men det känns näst intill omöjligt ^^ Men vi får se, man vet aldrig riktigt med den gossen. En långpromenad med vovven får det bli iallafall, får passa på så länge det är fint väder ute. Solen lyser och fåglarna kvittrar (skulle man kunna säga), men jag ljög nog om det sista. Det var frost på hela backen denna morgon när Charlie ville ut och då hade klockan ändå hunnit bli halv åtta. Det tar emot lite att skriva det här; men det är faktiskt riktigt vackert ute när frosten täcker varenda millimeter av backen, träden och alla buskar.. men som nog alla vet leder det ena till det andra, så vi kan nog vänta oss vinter inom snar framtid.

Nu ska jag duka upp en riktig dunderfrukost för nej, det har vi inte hunnit med ännu.
Ha en riktigt bra dag nu allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0