Sammanfattning av min helg.

Miiiiiiissan, kan du va med mig? Ksss, ksss, kss!! Ååh, nu var vi duuuuutiga du och jag. Det är Liv just för stunden då hon sitter och försöker ta kort på kattjäveln! Och såklart med den ljusaste och fånigaste rösten hon kan få till. På den biten vet jag egentligen inte om jag kan yttra mig eftersom jag själv låter som en riktigt fån då jag pratar med mina djur. MEN! Det hör väll till antar jag.

I Fredags kom Liv hit så vi åt god mat; dovhjort och potatisgratäng med svampsås och god sallad. Riktigt gött vin drack vi till också, med ett konstigt namn som de flesta viner man gillar. Tur att jag har kvar flaskan, så kan jag skriva upp det på en bit papper eftersom hjärnan inte vill skriva upp det.

Efter maten kom Louise hit en sväng medans jag och Liv färgade håret och drack ännu mera vin. Jag är riktigt nöjd med mitt hår, skulle ha visat en bild men min kameraladdare är borta.

Så fick vi för oss att det skulle bli utgång, det var bara att pimpa sig och välja ut kläder. Vilket var en hel vetenskap för samtliga. Min stackars garderob såg ut som en bombnedslag efter det.

Vi hamnade på tc i stan, en krog som är riktigt mysig. Det är egentligen 20+ som gäller men efter att ha dragit fram rådjurögonen och lite ledset sagt att; det är ju baaara 3 månader kvaar. såklart lite snörvlande också så fick vi komma in. Dock tog det inte så lång tid innan vi förstod varför vi fick komma in, det var ungefär tio pers där inne förutom oss. Nio stycken var helt inne i sin egna värld och en krossade glas på oss.

Vi åkte hem, stel och huttrande gick vi den tio minuter långa promenad som kändes som en timma minst. Lyckades såklart gå i världens lerpöl också, mina skor är inte längre svarta..

Ok, helgen har inte varit så hemsk som den låter. Jag har haft riktigt trevligt, men vi har dock bestämt att vi ska göra om utekvällen. Det har varit mysigt att haft dig här Liv, back in the days. <3

Kommentarer
Postat av: Liv

Vi fick ju en bild iaf, jag och izabell, dock så ser hon totalt skräckslagen ut!

Men helgen har ju varit sjukt mysig :D

Måååste göra om utgångsbiten bara! ska få dig att skaka röv på högtalarna! ;D

2009-10-18 @ 14:59:38
URL: http://www.nightlife.se/Livis/5821

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0