Dead sea mineral scrub.

Skrubben jag fick av Maria är en skrubb jag provat förut, och jag tycker den är riktigt bra! Man blir verkligen len som en babystjärt. Det som är så bra med den (och hela sortimentet från Dr. Melumad) är att den innehåller BARA producter från naturen, tillexempel just den här skrubben innehåller mineraler och salter från döda havet. Det finns inte ett enda förtjokningsmedel, konserveringsmedel eller förgämnen. Allt är plockat dirket från naturen! Visst låter det spännande!?

Är du också sugen på att prova dessa produkter kan du söka upp en återförsäljare för Dr. Melumads produkter som går under namnet Avera. Min kontaktperson är Birgitta Johansson och skulle ni vilja komma i kontakt med henne så kan ni maila mig på; [email protected].

Den fungerar utmärkt till hela kroppen, men speciellt till ansiktet tycker jag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0