Djuren tröstar..

Vad hemsk min dag har varit fram tills för en halvtimma sedan.. Ett dunkande huvud, svettades sjöar kändes det som och slö i hela kroppen. Nu känns det mycket bättre, jag hoppas att det är bättre på "riktigt" och att det inte var iprenen som tog bort allt!

Charlie ligger och sover på golvet nedanför mig medans Isabella ligger bredvid och kurrar.. Det är så mysigt att ha djur då man känner sig krasslig (annars också såklart), man får som någon slags tröst av dem! Charlie är som sagt ny i familjen, en liten wachtelvalp på 8 veckor. Ett riktigt litet busfrö, och han har faktiskt skött sig hyffsat bra måste jag säga (hittills iallafall). Idag har vi varit fri från olyckor, inga blöta fläckar på golvet.. Det där skulle jag aldrig ha sagt, nu kommer det väll snart.

Här kommer en bild på en vuxen wachtelhund:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Impren ? Det heter IPREN

2009-09-15 @ 18:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0