Köttfärslimpa på menyn.

Köttfärslimpa, potatis, gräddssås, lingonsylt och en grönsallad var det som serverades till middag idag. Till världens största sällskap dessutom, bara lilla mig.. Som vanligt då, men gott var det!!

 

 

Kom och tänka på en sak, jag skrev inte ens att det var älgkött. Tänk er, här är jag så van att äta älg att jag till och med äter det oftare än nöt (och gris också för den delen). Jag tänker inte ens på att det är älg jag äter, det är ju lite av min vardag nu och har alltid varit. En del kanske tycker att; jaha och! Men jag tror många tycker att det är helt otroligt. Älgkött är ändå dyrt att köpa! Så det är tur att man är från landet och har en pöjk som jagar. Ha, puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0