Datorer, praktik och en massa stress.

Nu har båda mina bärbara gett upp, både min privata dator och min skoldator. Nu ljög jag lite, för min privata fungerar utmärkt förutom att laddaren har gett upp. Därför sitter jag nu vid Simons dator, har ni tänkt på en sak? Det är så otroligt jobbigt att sitta vid en stationär dator då man vant sig vid bärbar. Den är mer parktisk med den bärbara. Eller? Ingen som håller med!?

Nu har jag snart gjort två och en halv vecka på min praktik, känns riktigt bra. Dessutom har jag massor med roliga projekt på gång. För er som inte riktigt hänger med i kurvorna kan jag berätta att jag fått lite av ett uppdrag på Kvantum. Jag ska göra lite "eget", alltså lite bakelser och tårtor och dessutom ska jag få det sälja! Lyckas jag med detta har jag sedan en anställning till hösten. Spännande! Men det sätter stor press.
Nu till helgen vankas det valborg och jag kommer imorgon att göra lite bakelser inför denna helg, så håll uitkik efter bilder! Jag har inspererats av vår majbrasa.

Och snart är det studenten, jag känner ENDAST (jag menar verkligen endast) ångest och stress. Stress i mängder! Skolarbeten som ska vara klara och klänning som ska fixas, och hår, och smycken och allt annat som hör till. Usch säger jag.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Louise

Du kommer att klara av alla skolarbeten! Jag hejar på dig Linnéa! YOU CAN DO IT! :) sen måste du ju kolla in min lägenhet, är så ensam där ^ ^

2010-05-03 @ 16:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0