Dag elva - Mina syskon.

Jag har egentligen inte tid att sitta här just nu, ska nämligen iväg och jobba i sisådär sexton timmar. Efter det så åker jag hem till mor och far då jag är ledig i hela åtta timmar innan jag ska upp och öppna restaurangen igen. Därför kommer ni inte höra av mig försen kanske söndag kväll, alltså imorgon kväll.

Till saken som råkar vara mina syskon idag. Vi delar samma blod hela högen, inte några halvar eller kvartar här inte. Eftersom att vi är fyra stycken... Nej, detta hinner jag inte. Låt bilderna få tala denna gång också, även om det är betydligt svårare. Ni ska iallafall veta att jag älskar dem alla tre, såklart!

Johan Johansson. Min enda bror, vi står nog varandra närmast.
Han är vuxen och jag är väll på gränsen någonstans,
när vi var små var det dock slagsmål utav bara den.

 

Bilder på tjejerna får ni en annan dag.
Har inte tid att leta igenom mapparna.
Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Maria

hallå?

Vad händer och fötter? du lovade oss en bättre uppdatering om dag 11 igår kväll redan..



<3

2010-12-13 @ 21:11:06
URL: http://kexe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0