Dag ett - om mig.

Jag är en glad och trevlig tjej på 20 höstar som söker brevizzar i åldern... Nej skämt och sido. Fast de första två stämmer nog, hoppas jag? Jag tror att folk skulle beskriva mig som en glad och trevlig tjej, jag är oftast rätt glad.

Kan i vissa sammanhang vara rätt blyg med samtidigt kan jag vara all over the place, beror helt på vilket sällskap och vilket humör såklart. Fast det senare kanske inte händer allt för ofta, mest bara med mina närmaste. Annars brukar jag hålla mig rätt lungt. Jag kan vara rätt envis, har jag bestämt mig för en sak så är det så helt enkelt. Exempel på en rolig grej: Maria tycker jag ska byta schampoo, till en början håller jag hårt på att mitt som jag redan har är bättre. Efter ett tag börjar jag smått kika på det nya schampoot och börjar till slut fatta tycke för det, lite i smyg såklart till en början! Idag använder jag faktiskt det Maria för länge sedan tipsat om. Ja, det är väll lite jag i ett nötskal skulle jag vilja säga.

Ja juste!! Jag är rätt glömsk (hoho, förstod ni det där?), kommer oftast bara ihåg saker som jag själv vill komma ihåg. Sedan säger jag lätt fel namn. Min bror heter ofta Simon och tvärtom, lite smått pinsamt kan man tycka.

Vad mer kan man tyckas vilja veta om mig? Jag är hundrasjuttiofem centimeter lång och har lite svårt att sträcka på mig i klackar då jag blir över hundraåttio. Detta hade kanske inte varit så jobbigt om det inte hade varit för det att jag verkligen älskar skor, och skor med just det.. Klack!

Tycker det är himla svårt att skriva eller berätta om sig själv,
fyll gärna i med en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, upptäckte nu när jag läste din "om mig" att jag skrivit typ fyra gånger så långt, och dessutom om helt andra saker^^

jaja.



Du behöver inte hoppas på att folk beskriver dig som en glad och trevlig tjej, DU ÄR EN GLAD OCH SUUUPER TREVLIG TJEJ. och världens finaste vän <3

2010-12-01 @ 21:54:36
URL: http://kexe.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Fast begreppet "Om mig" kan ju verkligen tolkas på flera sätt. Du skrev lite mer om ditt liv och vad du har gjort och gör medans jag skrev om min personlighet typ! Men inget av de är ju fel (:



Taack gumman, älskar dig!!!

2010-12-01 @ 22:22:07
URL: http://linneajhn.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0