Dag nio - Min tro.

Jag tror att vi alla har en själ, och då kroppen stannar upp och vi dör så går själen vidare. För mig känns det inte logiskt att allt bara är slut, för gott. Jag vet inte, men varför är vi alla olika. Varför har vi olika personligheter? Kanske för att vi alla har en själ som inte är den andre lik, kanske för att det bara är så. Jag tror själv på det första.

Hur kom allt till då? Vare sig det var big bang eller en gud så tror jag att det ligger någon högre kraft i det. Alltså jag menar blev allt detta bara av en slump?

Allt detta går att prata om i år!!
För att sammanfatta det hela, jag tror på det jag tror på.
Visst tror jag på en del som står i bibeln, men inte allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0