Dag tretton - Den här veckan.

Mina planer inför veckan som kommer är ännu inte många. På jobbet ringer de dagen innan eller samma dag, jobbar dock på torsdag vad jag vet. Annars blir det träna, träna och åter igen träna. Om jag ska kunna äta julmat nu till jul så är det väll bäst att jag ligger i nu.

Detta ska jag hinna med:
-Jobb, oklart hur mycket.
-Träna minst fem av sju dagar.
-Slå in två julklappar.
-Fixa iordning en julklapp som ska färgas (nu blev ni nyfikna va?).
-Tvätta undan tvätt, med tanke på att jag har tre strumpor kvar.
-Städa undan här hemma.
-Sola solarium.
-Hemmaspa, vilket betyder ansiktsmask och ett varmt bad.
-Baka lussekatter och julkakor
-Pepparkakshus?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0