Dagens dag.

Idag följde jag men Sandra till hennes bror och kikade på hennes små valpar. Så söta, men vilken hund är inte det då de är ungefär tio veckor gammal!? Srungit in i väggen hade de gjort också, nosen blev intryckt på köpet. Nej, skämt och sido. Det var två små busfrön av rasen shitsu!

Bild tagen från google.se



Vi åkte och käkade pizza till middag också, jag, Sandra och bror. Läskigt gott. Åt en båtformad pizza men kyckling, färska tomater, röd lök, bearneisesås och lite annat smått och gott. Sedan åkte jag på onoff och träffade Maria och Mattias, och GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN Mattias!! :)

Efter en riktig trevlig dag blev det hemfärd. Hujja vad huvudet bultade vid det laget, och illamående var jag också. Det blev en tablett för mig  och en "powernap" i soffan, klockan halv tio vaknade jag igen. Då jag egentligen borde ligga och sussa i sängen för natten.. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0