Friluftsdag.

Min allra första friluftsdag på Östra!! Helt galet, och det var faktiskt riktigt trevligt. En promenad runt nydalasjön, vilket är ungefär en mil. Men vi pratade verkligen bort tiden jag och Louise, det gick så fort! Poff sa det! Charlie hängde med han också, vilket resulterade i att han legat deckad ända sedan vi kom hem (undantag från då min far var förbi en sväng, då var det full rulle och han skulle visa upp varenda leksak han äger).

Gófika blev de såklart också; vaniljbullar, leverpastejmackor med sallad och gurka, vindruvor, juice och för att inte tala om... varm choklad! Mums var det, och av någon anledning är det alltid godare att äta utomhus!?



Jag har som smått börjat använda en stegräknare, mest för kul. Det rekomenderas att man ska gå ungefär 10 000 steg per dag. Soffpotatis som jag är blir det ungefär 6000 steg per dag. Men idag ni, idag var den aaandra bullar!! Hittills, och dagen är inte slut än.. Har jag gått si så där 15 514 steg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0