Tacos och myskväll.

Varför skriver jag detta nu? Den frågan får faktiskt inget svar.
Igår var Maria och Mattias hit en sväng och vi åt tacos tillsammans. Det var hur gott som hellst, och med så trevligt sällskap blir det om möjligt ännu godare.
De stannade kvar en bit in på kvällskvisten, vi (eller ja, åtmistonde jag och Maria) kikade in lite fina kläder på internet. Tittade på lyxfällan gjorde vi också, och pratade en massa skit!

Jag tror jag har hittat en studentklänning föressten, wiiiie!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh sötnos :)

Tack för igår, det var riktigt mysigt !



(hihi, måste bara få vara petig, det var ju grannfejden vi såg, inte lyxfällan ;) hihi )



Har saknat att umgås med dig älskling!

Puss

2010-02-05 @ 18:57:04
URL: http://kexe.blogg.se/
Postat av: Matte

Määäh, taskigt mot mig juu :(

2010-02-05 @ 18:57:30
Postat av: Linnéa Johansson

Förlåt Mattias!! ^^ Men det var såklart trevligt att ha dig här med! :) Och tack för att du hjälpte mig med webbkameran!

2010-02-05 @ 21:36:26
URL: http://linneajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0