Helgen i ord.

En helg i Sunnansjönäs, mysigt. Lillasyster fyllde hela 15 år i Lördags, firades självklart med tårta och presenter. God mat på kvällen också; Tacos. Synd att jag missade middagen på grund av jobbet bara, meeeen.. ..det severades tacos på Mimas också så det var inte så mycket att gråta över. Alltid godast hemma dock.

Pubkvällen blev riktigt lyckad också, sålde bra och inga bråk eller tjaffs. Det var ett gäng småbrudar där dock, alla utom en hade trovärdiga legg. Jag VÄGRAR tro att den sista var 18 år, allt tydde på att hon var yngre.. Men Lotta litade på dem, så jag lät det vara.
Träffade en hel del bekanta också, en gammal granne från Forslunda. Riktigt trevligt, gamla minnen.
Träffade även en tjej vid namn Heidi som är en barndomsvän från byn. Tyvärr minns jag henne inte (vagt minne på namnet bara), och det har jag himla dåligt samvete för. Var kul att träffa henne ändå, glad och trevlig tjej!

Söndag = Sovmorgon.
Söndag = Slappardag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Bra att du haft en trevlig helg =)

2010-01-19 @ 00:12:11
URL: http://kexe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0