En dag på stan.

Mina två systrar Linda och Alma följde med mig hem igår. Idag blev det en lång dag på stan. Massor med shopping, och trevligheter. Lyxlunch på Max hann vi med också, vilket gjorde Alma sjuk. Hon blev tvungen stanna en dag till. Inte så kul att åka bil hem då man är dålig, och dessutom åksjuk. Jag klagar inte, mysigt att ha henne här en dag till. Visst är ni väll lite nyfikna på vad jag hade med mig hem idag?


Ett dundersött duschdraperi från Lagerhaus.
Klicka för större bild.


Badkarskudde också från Lager House, då Isabella käkat upp den förra.


Tre kalligrafipennor och en söt ask från Timmari.


Ett reflexhalsband från Djurmagazinet, till Isabella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0