Modifast.

Jag vill också ha en rostad macka med ost, mer än någonsin till och med. Jag har käkat pulver en hel dag, vilken prestation av mig! Men nu är jag bannimig hungrig. Tänkte köra en vecka, bara för att få en kickstart. En kickstart så att jag känner mig motiverad att träna och äta rätt för att nå mitt mål. Min livsstil idag.. Ja hur ska jag säga det, den är inte den bästa helt enkelt.

Just nu befinner jag mig hemma hos mor och far då jag jobbar en längre tid på restaurangen (också en andledning till att jag valde att köra pulver i veckan, lite för lätt att småäta på en restaurang). Bara fyra dagar kvar, längtar hem till mina projekt! Skrivbordet ska målas, nyckelskåpet ska målas, bordskivan ska få ett sista lager färg och kuddfodral ska sys. Jag som köpte så fint tyg i måndags som jag inte hunnit visa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0