Nya träningskläder.

Idag inhandlade jag nya träningskläder från Stadium. Blev ett par brallor för 299 kronor och två tröjor á 99 kronor styck. Invigde såklart de nya kläderna idag med ett hårt pass på crosstrainern på gymmet, är så nöjd! Byxorna sitter som ett smäck och tshirten är så skön, luftig och bra. Lite "hockeytyg" om ni förstår va jag menar.

Var alldeles slut efter dagens pass, känns bra att gjort något vettigt!
Blir nog ett pass imorgon också (:

Min kamera ligger fem mil härifrån så ni får faktiskt nöja er med detta, tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hörreduruh.

Nu är det verkligen dags för ett blogg-inlägg. Jag är här och kollar varje dag, och jag börjar vara less på "nya träningskläder" - rubriken.. ;)

Puss <3

2010-11-08 @ 09:31:16
URL: http://kexe.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Men nuu du!! :D

2010-11-08 @ 22:41:02
URL: http://linneajhn.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0