Sedan sist.

Nu var det ett ruggigt bra tag sedan jag skrev något här. Nu har jag köpt ny laddare till min bärbara och känner att jag verkligen vill komma igång och skriva igen, och kameran ska fram. Kameran ska fram på riktigt! Det enda som fattas nu är designen, för en nystart behövs det också en helt ny design känner jag. Det för att få igång lusten och känslan för bloggen.

Vad har hänt?
-Jag har tagit studenten.
-Jag har varit utomlands för första gången i mitt liv (Norge, but still).
-Jag har hunnit skaffa ett till jobb, ett till extrajobb. Suck.
-Jag/vi har hunnit ställa ut Charlie två gånger, med bra resultat!
-Jag smakade färska kräftor och blev förtjust.
-Jag har funnit intresse för fiske.
-Jag har köpt gymkort.
-Jag har fyllt 20 år (igår).
-Jag har varit på glasbanken, det hör till.

Fina naturen i Norge.

 

Jag på väg att få en riktig baddare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0