Fixat naglarna, hemma..

Ja det går faktiskt. Det blev till och med helt ok. Nackdelen är väll att de har en förmåga att lossna rätt fort. Har lyckats haft dem kvar sedan i Fredags (med en olycka då jag skrapade bilen), får väll se hur det går då jag ska jobba idag.

Hade verkligen behövt en dag till hemma, usch vad dålig jag känner mig idag alltså. Verkar bara bli värre, jag är en riktig amatör på det här med att vara sjuk. Är så inte van. Har knappast råd att ligga hemma och tycka synd om mig själv heller så jag har knaprat några ipren. Nej nu ska jag inte klaga, positiva tankar ska det vara. hum?

Helt plötsligt känner man sig vrålsnygg, med en plastbit fastklistrad på nageln?
Förstår mig inte på tjejer alltså..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0