Gott nytt år!

Nu är det nytt år och nya tag som gäller. Egentligen får man inte skylla dålig uppdatering på att man har varit sjuk, men nu gör jag det. Jag har varit döende och samtidigt jobbat (överdrev en liten gnutta men nästan så illa) och därför har jag bara orkat slänga i mig ett äpple och sedan lagt mig för att "sova".

Men skit samma, nu är jag här. För att berätta om mina nya träningskor som är över förväntan på alla fronter. Beställt från sportamore.se. Anledningen till att jag vågade beställa dem trots ovissheten ifall de var sköna eller i huvud taget passade var att de var så jävla snygga. Men vet ni? De passade som glasskon på askungen.


Kommentarer
Postat av: Maria

Receptet på hjortron tårtan är det enklaste lättaste som går, men GOTT vare :D !!



och börja blogga igen skitunge <3

2011-08-30 @ 18:26:12
URL: http://kexe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0