Bla bla bla

Jag blev lite sugen på att dra igång bloggen igen. Både för lite tjat från Maria, för att Louise nystartat en blogg och för en annan grej. Som jag tänker berätta för er sedan, har något riktigt stort på gång i mitt liv. Det får räcka för den här gången.

I Fredags var jag in och klippte mig tillsammans med älskade Maria på Bla bla bla, därav rubriken. Jag hade inte den blekaste vad jag ville göra innan jag kom dit. Var nervös som få, skakade väll som ett asplöv. Ok, inte riktigt så illa men inte långt ifrån skulle jag tro. Frisören fick alltså fria händer, och fy...
VAD NÖJD JAG BLEV!!!

Maria blev också assnygg i håret, tack för att du "tvingade" mig dit darling.

Kommentarer
Postat av: Maria

OJ !! har inte tittat in här, för jag trodde aldrig detta skulle hända igen :O haha !



Vad kul babe <3 se bara till att uppdatera också :D !!!



Älskar dig <3

2011-10-06 @ 22:24:07
URL: http://kexe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0