Bio-Oil för bristningarna.

Egentligen kan jag inte skriva gott om denna omtalade olja ännu, eftersom man ska använda den under minst tre månader. Kan dock skriva att jag köpt den, och att jag prövat den i ett par dagar. En vecka för att vara noga. Jag känner mig så där oförsämd fräsch efter att ha smörjt in mig med den, och det där ständiga kliandet man kan ha under graviditeten - puts väck! Bio-Oil är en olja som riktar sig på framförallt ärr och bristningar. Under graviditeten sägs den kunna motverka just det, bristningar. Det är värt ett försök, tänker jag. Ungefär en hundring kostar den att köpa på apoteket.




Kommentarer
Postat av: Anna

Den tar slut ganska fort ;)

2012-04-05 @ 08:27:12
URL: http://lillannaa.blogg.se/
Postat av: Tess

jag sa ju det=) jag beställer min från beautybay. mycket billigare och enormt mycket större flaska!

2012-04-11 @ 11:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0