Gravid i vecka 33 och magsjuk.

Hallå mina glada vänner. Här ligger jag i sängen och mår som en överkörd valross, vilket jag gjort hela dagen. Har åkt på magsjuka, inte alls vidare kul må jag säga. Det tycker nog inte kotten heller, måste vara riktigt obehagligt då mamma kräks och magen drar ihop sig och det bubblar. För efteråt bökar hon runt som aldrig förr stackaren. Alltså, det jag ville komma till var att magsjuka och gravid i vecka 32+3 (33) är verkligen ingen bra kombination. Jag som inte haft det sedan jag var ett litet barn, så åker jag på det nu. Snacka om att ha otur. Men det var väll det här med försämrat imunförsvar?

Eftersom jag legat still hela dagen har jag även fått känna kotten HICKA för allra första gången, helt fantastiskt.
.

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh :( krya på dig. •styrkekramar•

2012-04-04 @ 18:09:40
URL: http://angelicahl.blogg.se/
Postat av: jossan

Hej Linnéa.

Jag fick din blogg länkad till mig av min bästa vän. Och vad glad jag blev över att hitta dig. Jag känner att jag, utan att känna dig, är där bredvid dig ändå. Du är stark. Glöm aldrig det! Ich du och kotten kommer bli ett så jädrans fint team! Det lovar jag dig. Ensam är stark! Från och med nu kommer jag hejja på dig varje dag!

Kram

2012-04-04 @ 18:55:11
URL: http://jossanjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0