Tisdagsmorgon!

Idag är det Tisdag och den fjärde december. Vilket betyder att det är tjugo dagar kvar till julafton. Julklappshandlingen går sådär, ska jag erkänna. Fem klappar är köpta, ett par återstår. Det må vara en början. Kanske borde ta en sväng innan babysimmet idag. Det är bara det.. att det är så besvärligt att gå in och ut i affärerna nu med lilla V. Då det ska vara så mycket kläder som ska knäppas upp och mössa som ska av (om man inte håller sig i gallerierna det vill säga). Hon är heller inte störtförtjust minsann.

Om man kanske ska ta tag i dagen kanske? Ses sedan mina vänner.


Kommentarer
Postat av: lotta

Jag ska också ut på julklappsshopping i eftermiddag! Men har ingen aning om vad jag ska köpa! Håller med om det där med kläder. På och av..på och av... Tror det blir birsta för vår del så kan vi strosa omkring inomhus!!
stor kram

Svar: Blev ingen julklappsshopping för vår del. Hittade du något? Jag har heller ingen koll på vad jag ska köpa till resterande.. Det blir så mycket svårare att handla då.. :/ Åh, ni har sådan tur som har Birsta! Kramar
Linnéa

2012-12-04 @ 13:07:55
URL: http://atollenrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0