Café Göteborg.

Café Göteborg som ligger alldeles vid gamla fängelset här i Umeå är helt klart min favorit. Har ni inte vart där? Vad väntar ni på? Maten där klår all cafémat i stan, om man frågar mig. Jag älskar att de vågar ta ut svängarna lite, att de vågar blanda färska frukter med sallader och varma toasts. Att feta osten och de svarta oliverna är helt fantastisk där gör inte saken sämre. Jag har tappat räkningen över antal besök, jag är helt klart en stammis. Ska man äta lunch ute, eller en lättare middag är det alltid Göteborg som gäller. Då slipper man fundera så mycket.

Idag efter träningen fick jag skjuts av Christopher ned på Trafikverket. Ni förstår säkert vad jag gjorde där, nu är alltså proven bokade. Förhoppningsvis har jag körkortet innan resan ned på Ikea, säger inte så mycket mer än så tror jag. Blev lite nervös efter att proven bokats, ett besök på Café Göteborg lugnade nerverna.


Skulle fota maten, men jag var på tok för ivrig (läs hungrig).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0