En chans att andas ut, andas in.

Är hem till mina föräldrar i helgen, nu ligger jag utslagen i sängen efter en dag fylld av kärlek, äventyr och en massa gott. Både jag och kotten i magen känner oss rätt nöjda med dagen. Har hunnit åka bob, hör och häpna. Kanske lite vågat med kotten i magen, men vi överlevde. Båda två! Trots att vi var nära att kramas med ett träd. Lillasyster Alma erskände inte försen efteråt att hon tilldelat mig "den farliga bobben". Här tänker vi på de gravida minsann?

Har även hunnit med lite mys med min gudson idag, oj vad tiden går fort. Han har blivit så stor Joshua, och han är verkligen vaken och uppmärksam. Inte länge kvar nu så kommer han nog krypa ifrån morsan och farsan, om inte annat ska jag nog lära honom allt jag kan.. ..huh? Eller kanske inte ska lära honom så mycket hyss föresten, då lär han sin kusin sedan. Det kan sluta mindre bra, för min del alltså.

Byxorna gick inte knäppa, inte ens nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0